Pagina's

vrijdag 13 januari 2012

Mijn nagellak collectie met o.a. O.P.I. en Essence

Van de week was ik mijn nagellak aan het opruimen en toen leek het mij wel een leuk idee om mijn nagellak collectie met jullie te delen. Ik ben mij vorig meer gaan interesseren in nagellak en dit is wat ik tot nu toe heb gekocht. Het is niet overdreven veel, maar wel leuk om aan jullie te laten zien. Ik heb gemerkt dat de meeste lakje van essence zijn en dit is natuurlijk niet voor niets. De prijs is namelijk wel erg aantrekkelijk en de kwaliteit vind ik ook erg goed. Het enige nadeel is dat deze lakje snel uitdrogen. Kijk snel mee naar mijn collectie!








Om te beginnen zien jullie al mijn lakjes van O.P.I. Deze nagellak heb ik allemaal gekocht in de Sephora. Heerlijke winkel :). O.P.I. is toch wel één van mijn favoriete merken wat betreft nagellak. De keuze is reuze. Er zijn zoveel mooie kleurtjes waaruit je kan kiezen en er is geregeld weer een leuke limited edition. Super leuk. Ook vind ik kwaliteit heel goed. De prijs is wel relatief duur. Een O.P.I. nagellakje kost rond de 13,00 euro.


Nu zien jullie al mijn nagellak van Catrice. Dit is ook echt een super merk! Hele goedkope nagellak en zo'n goede kwaliteit. Dit is zeker een favoriet. Zoals bij O.P.I. heeft Catrice ook veel keuze in kleuren en er komt vaak weer een limited edition uit. Heel leuk. De prijs is volgens mij 3, 95 euro. Ik weet het niet meer precies, maar niet duurder dan 5, 00 euro.






























Voor kerst vond ik het leuk om nieuwe kleurtjes te kopen. Ik zat te denken aan iets van groen, rood, goud, zwart en veel glitter. Ik kwam de kerstcollectie van China Glaze tegen op internet en was meteen verliefd op het setje van Santa's Little Helpers. Super leuke kleuren met mooie glitters. China Glaze kende ik natuurlijk wel van alle andere beautyblogs, maar zelf had ik hier nog niets van. Nou, hier ben ik ook heel erg enthousiast over. Wat een goede kwaliteit. Hier ga ik zeker nog meer van aanschaffen. De prijs van het setje was 20, 95 euro, maar een losse nagellak kost ongeveer 6, 00 euro.






























Heronder de nagellak van Essence uit de Circus Circus collectie. Dit is ook een limited edition. Ik vond alle drie de kleuren mooi en heb ze daarom ook alle drie gekocht. Wel waren ze moeilijk te vinden, want de limited edition van Essence is altijd snel uitverkocht. Ik had gelukkig geluk! Na even zoeken, heb ik ze allemaal gevonden. Ik ben er nog steeds super blij mee. De prijs hiervan is 2,95 euro.


Hierboven zagen jullie al drie nagellakjes van Essence, maar ik heb natuurlijk nog meer nagellak van dit merk. Zoals ik al eerder zei, bestaat het grootste deel van mijn collectie uit Essence. Dit heeft vooral te maken met de prijs. Volgens mij zijn ze 1, 95 euro per stuk. Daarnaast is er veel keus uit kleuren en is de kwaliteit goed. Elke keer komen er ook weer leuke nieuwe kleurtjes uit en voor zo'n lage prijs koop je het dan al snel. Essence is alleen te koop bij de kruidvat.





Onderstaande nagellak is van Rimmel. Deze lakjes lakken echt het beste! De nagellak bevat een breed kwastje en dat maakt het makkelijk om de nagels te lakken. Ook droogt de nagellak heel snel. Rimmel heeft ook vaak leuke nieuwe kleurtjes, maar niet zoveel keus als de andere merken. De prijs is volgens mij 6, 95 euro. Dit valt ook erg mee.


Onderstaande lakjes zijn van Urban Decay. Deze nagellak heb ik in een setje voor kerst gekregen van mijn vriend. Ik heb ze nog niet getest, maar de kleuren zien er erg mooi uit.


Op de laatste twee foto's heb ik een paar merken bij elkaar gezet, omdat ik daar te weinig voor had om op één foto te zetten. Hieronder zien jullie Sally Hanson (dit is mijn favoriete topcoat), Maybelline en BarryM. Nu weet ik van geen van alle de prijs meer. De nagellak van BarryM heb ik tijdens mijn reis in Londen gekocht.


Als laatste heb ik nog nagellakjes van Herome, H&M, Etos, Gosh en Sephora. De nagellak van Etos en Sephora ben ik wat minder tevreden over, maar de rest is wel super mooi.


Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien.
Wat is jullie favoriete nagellak merk?

Veel liefs, Jo

1 opmerking:

Anoniem zei

Zo Jo dat zijn er veel!!
Leuk!!
Ik vind essence het beste en dan de donker roze! De limited edition vind ik ook gaad de roze met glitters!!
xx Eef