Pagina's

dinsdag 3 januari 2012

Happy newyear!! Doelen voor 2012!

Vandaag is het alweer de derde dag van 2012! Het gaat zo hard, voor je het weet is het alweer kerst ;). Nou ja, dat is natuurlijk een beetje overdreven, maar goed. Allereerst wil ik jullie nog een super gelukkig, gezond, geweldig & liefdevol Nieuwjaar wensen. Ik hoop dat iedereen een leuke en mooie oudejaarsavond heeft gehad en dat alle tien de vingers er nog aan zitten! Zoals ik al eerder vertelde ben ik nog ziek en was het nog maar de vraag hoe mijn  Oud & Nieuw eruit zou zien, maar ik wilde in ieder geval om 00.00 uur bij vrienden zijn. Met zijn tweeën thuis zitten, had ik weinig zin in! Uiteindelijk zijn mijn vriend en ik om 23.00 uur naar vrienden gegaan en hebben daar de rest van oudejaarsavond gevierd. Het was erg gezellig en nu zijn we dan alweer in 2012!

Een nieuw jaar, een nieuw begin. Dat is wat de meeste mensen denken. Dat is natuurlijk ook logisch, want je sluit toch een bepaalde periode af. Nu ben ik geen persoon die doet aan goede voornemens, maar voor 2012 heb ik toch een paar doelen bedacht dat ik wil bereiken. 2011 bestond bij mij vooral uit ziek zijn, mij ellendig voelen en ik wil dat absoluut niet laten gebeuren in 2012. Het heeft mij aan het denken gezet wat ik belangrijk vindt, wie ik belangrijk vindt en wat ik wil bereiken.

#1 Gezondheid staat voorop en is het belangrijkste!
In 2012 word ik voor de derde keer geopereerd aan mijn bijholtes en daarna wil ik dat het afgelopen is met alle operaties en dat ik dat hoofdstuk voorgoed kan afsluiten. Het beperkt mijn doen en laten en dat wil ik niet meer. In 2012 wil ik beter voor mijzelf gaan zorgen. Dat wil zeggen dat ik na mijn operatie gezonder wil eten (het is nu nog te vaak een vette hap), sporten (pff..alleen de gedachte al), meer regelmaat creëren en genieten!

#2 Vriendschappen
Het afgelopen jaar ben ik er achter gekomen dat sommige vrienden, toch geen echte vrienden zijn. Dat is natuurlijk jammer als je dat ontdekt, maar het heeft mij wel aan het denken gezet. Ik wil in 2012 meer aandacht besteden aan de mensen die echt belangrijk voor mij zijn. Het kost teveel energie om je te focussen op vriendschappen die niet echt zijn. Ik hoop dat 2012 een jaar volop gezelligheid wordt met mensen waarvan ik hou.

#3 Bloggen
Twee maanden geleden ben ik begonnen met bloggen en ik vind het fantastisch! Ik wil hier in 2012 veel serieuzer mee doorgaan en ik hoop ook dat ik met mijn blog meer bezoekers zal bereiken. Mijn blog is nu nog super klein met drie tot vier bezoekers per dag, maar ik hoop dat dit in 2012 gaat veranderen. Ook lijkt het mij leuk om filmpjes over beauty te gaan maken, maar dit zal ik dan later in 2012 willen gaan doen.

#4 Nieuw dingen leren
Ik werk op dit moment fulltime als Administratief Medewerkster bij een brancheorganisatie en ik vind dit heel erg leuk. Naast mijn werk wil ik ook graag een cursus of opleiding gaan doen. Vorig jaar dacht ik aan de opleiding Management Assistent, maar het is moeilijk om een keuze te maken. Nu ik aan het bloggen ben, wil ik mij ook graag wat meer verdiepen in de visagie wereld, dus een visagie opleiding zou ook super gaaf zijn. Ik moet echt gaan kiezen wat ik wil gaan doen, want twee opleidingen is gewoon teveel naast een fulltime baan. Wel staat het vast dat ik iets nieuws wil leren. Het is nu alleen nog de vraag wat :)

#5 Reizen
Ik wil in 2012 lekker veel op vakantie gaan! Ja, dat willen we natuurlijk allemaal, maar ik ben het ook echt van plan! Vliegen was voor mij altijd een probleem i.v.m. mijn bijholtes en oren, maar na de operatie hoop ik dan toch eindelijk weer te kunnen vliegen. In de planning staat dan in ieder geval New York & LA. Hopelijk gaat dat in 2012 eindelijk gebeuren!! Verder wil ik veel weekendjes weg om lekker te relaxen of te shoppen.




















Nou, dit zijn mijn gestelde doelen voor 2012! Hopelijk komt er wat van terecht ;)

Hebben jullie nog doelen gesteld voor jezelf? Of iets wat je graag wilt bereiken in 2012? Ik hoor het graag van jullie.

Veel liefs, Jo

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Allereerst hoop ik voor je dat je na de operatie weer 100% gezond bent.
New York staat eigenlijk ook voor mij in 2012 in het program, maar waarschijnlijk wordt het toch 2013.
Dat heeft ook te maken met de oplevering van "One WTC" de wolkenkrabber die op Ground zero komt.
Shoppen is in NY volgens een vriendin van mij het einde.
Veel shops en malls of outlets.

Voor mij wordt 2012 qua financiën een beter jaar dan 2011.

Lieve Jolanda, heel veel succes met het bloggen, en ik wacht nu al weer op de volgende.

Groetjes,
Danny van Ingen Schenau

Melanie. zei

een heel gelukkig en gezellig nieuwjaar!
leuke blog heb je trouwens. ♥

xxxx

Anoniem zei

Lieve Jo
Wat een leuke blog!
Ik hoop dat 2012 een stuk beter en gezonder voor je word!
En aan de foto te zien hoor ik bij de dierbaren vrienden, nou das leuk om te horen :)
xx eef