Pagina's

vrijdag 30 december 2011

Urban Decay Book of Shadows & Urban Decay nagellak






























Ik kan jullie niet vertellen hoe blij ik ben met bovenstaand palette / book. Het is namelijk The Book of Shadows van Urban Decay. Deze had ik al een tijdje op het oog en wilde ik zoooo graag hebben, maar de prijs hield mij tegen. Ik had al veel andere make-up producten gekocht afgelopen tijd en wilde mijn geld bewaren voor de kerst cadeautjes. Gelukkig heeft mijn vriend onthouden hoe graag ik dit palette wilde hebben en heeft dit als cadeautje voor kerst voor mij gekocht. Super lief natuurlijk! Daarnaast heeft hij ook het nagellak setje van Urban Decay cadeau gegeven. Ik ben er heel erg blij mee en zal aan jullie laten zien hoe geweldig dit Palette is!

Afgelopen weekend heb ik kerst gevierd samen met mijn vriend, mijn moeder, mijn oma en haar vriend, schoonouders, zwager en schoonzus en een vriend. We vieren het altijd met zijn allen, allemaal op één dag. Dit hebben wij vorig jaar voor het eerst gedaan en dit is goed bevallen. Op deze manier hebben mijn vriend en ik één dag samen en zijn wij één dag vrij om te doen wat wij willen. Onze families zijn allebei erg klein, dus samen vieren is wel zo gezellig. Het hing er een beetje van af of kerst dit jaar wel door kon gaan, aangezien ik ziek was. Dat is ook de reden waarom ik weinig aan mijn site kon en kan doen. Ik ben geopereerd aan mijn bijholtes en dat gaat helaas nog niet goed. In 2012 word ik opnieuw geopereerd en hopelijk gaat het dan weer beter. Uiteindelijk (met veel pijnstillers) heb ik toch een leuke en gezellige kerst gehad!

Wij doen altijd lootjes trekken en dan kopen wij voor een klein bedrag een cadeautje voor elkaar. Naast de lootjes kopen mijn vriend en ik nog cadeautjes voor elkaar en daarnaast kopen wij ook nog extra cadeautjes voor mijn moeder (dit doet zij namelijk ook voor ons).

Het leukste cadeautje was dus wel The Book of Shadows van Urban Decay! Ik had niet verwacht dat ik dit zou krijgen, dus dat maakt het extra leuk. De oogschaduws van Urban Decay vind ik echt fantastisch! Samen met Too Faced vind ik dit het beste oogschaduw merk. De pigmentatie is super en de kleuren zijn heel erg mooi.



The Book of Shadows bevat 16 oogschaduw kleurtjes, een Primer Posion, een eyeliner en een mascara. Dit is natuurlijk super handig, want op deze manier heb je alles bij elkaar. Het enige wat je dan nog nodig hebt, zijn kwasten.

Op het eerste gezicht was ik al verliefd. De verpakking is heel mooi, maar dit zijn wij natuurlijk wel gewend van Urban Decay. De kleuren zijn super en als je "The Book" openklapt zie je als eerst een aantal vlindertjes, een spiegel, een speakertje en een kaartje met codes. Ook is hier een vakje toegevoegd voor je smartphone, maar ik kom hier later op terug.


Onder is een lade gevestigd en deze kan je uitschuiven. Hier zie je de 16 kleuren oogschaduw, de primer posion, de mascara, de eyeliner en stekkertjes. Ook zie je hier weer het speakertje.

De oogschaduw kleuren zijn prachtig. De kleuren zijn tegen het nude aan, maar hier houd ik zelf wel van. Ook zitten er een paar donkerdere kleuren in. Zoals de blauw en groen tinten. Hier kan je hele mooie looks mee maken. De mascara en eyeliner ben ik tot nu toe ook heel tevreden over. Hieronder zien jullie de kleuren van de oogschaduw wat beter!


Maarrrr...het meest geweldige is toch wel de gadget die erbij zit. Er zit een kaartje bij met codes die gescand kunnen worden met je smartphone. Er bestaat een App, genaamd QR scanner en hier kunnen de codes mee gescand worden. Zodra de code gescand is, start er een filmpje op je smartphone met instructies hoe je een bepaalde look kan maken. Super leuk! Daarnaast bevat The Book of Shadows een speakertje waardoor je een nog beter geluid krijgt. Hier zijn ook de stekkertjes voor die erbij zitten. Zelf vind ik dit onnodig, want het geluid uit mijn smartphone is net zo goed. Maar dit is natuurlijk erg leuk bedacht van Urban Decay!

Voorzijde kaartje & speakertje

Achterzijde kaartje & speakertje
Je smartphone kan je in het vakje neerzetten waar ik eerder over schreef en op deze manier kan je de look goed namaken. Ja, dit is echt een super vet ding!

Zoals ik ook al eerder zie, heb ik ook een nagellak setje van Urban Decay heb gekregen. Het zijn mini nagellakjes, maar dit maakt het heel schattig. Hieronder de kleuren die in het setje zaten.

Ik ben heel blij met al mijn cadeautjes.
Hebben jullie een leuke kerst gehad? En ook nog leuke cadeautjes gekregen?

Veel liefs, Jo

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een lief cadeau! x eef