Pagina's

vrijdag 9 december 2011

Shoplog met o.a. The Body Shop, Catrice en Make Up Studio

Ja, ik heb  me weer laten gaan...ik heb heerlijk geshopt! Ik heb het koude, donkere en winderige weer getrotseerd en ben een aantal winkels in gewaaid. Gister had ik een vrije dag en was ik in Leiden voor een afspraak. Na deze afspraak ben ik even naar de stad gegaan en heb deze leuke nieuwe spulletjes gescoord. Ook had ik onlangs twee oogschaduws van Make Up Studio gekocht, maar dit heb ik online gedaan via de webshop www.hetcosmeticahuis.nl. Kijk snel mee naar mijn nieuwe producten waar ik super blij mee ben!








Als eerste ben ik naar The Body Shop gegaan. Dit vind ik een heerlijke winkel, waar je leuke en mooie beauty producten kunt kopen. Ik had al een tijdje de bananen conditioner op het oog en dacht nu ga ik hem gewoon kopen. Ik heb al veel revieuws hierover gelezen en meerdere mensen zijn hier heel enthousiast over. Het schijnt enorm goed te helpen tegen droog en pluizig haar en vandaar mijn interesse in dit product. Ik heb namelijk dik en lang haar met een lichte slag erin en ik merk dat vooral na het wassen mijn haar soms erg pluizig en droog is. Ik heb al verschillende shampoos en conditioners geprobeerd, maar helaas nog niet het wondermiddel gevonden wat echt werkt. Hopelijk zal deze conditioner mijn haar minder pluizig maken. Naast de bananen conditioner heb ik ook de bananen shampoo en de carrot cream gekocht. Er is namelijk nu de actie "3 producten voor €12 euro". De shampoo en de conditioner zijn al €6 euro per stuk, dus de carrot cream heb ik gratis gekregen. Toch een leuk voordeeltje!

Naast de drie bovenstaande producten, heb ik ook nog de Spiced Vanilla body butter van The Body Shop gekocht. De actie van "drie producten voor €12 euro" geldt alleen voor de shower gels, de originals en Earth Lovers, dus vandaar dat dit product er buiten valt. Toch wilde ik deze heel graag hebben. Ik vind de geur echt fantastisch! Vanille geuren vind ik altijd wel lekker, maar deze is echt heerlijk. Hier ben ik erg blij mee. Deze bodybutter kost €15 euro en is een limited edition.



Na The Body Shop ben ik langs de kruidvat gegaan en heb ik een paar leuke spulletjes gekocht. Altijd als ik in de kruidvat ben, koop ik wel wat. Er zijn veel leuke budget make up producten te koop, dus ik vind meestal wel wat leuks. Dit keer heb ik twee nagellakjes gekocht van Catrice, een haar spray van Wella en de highlighter van de "Vampire Love collectie" van Essence. De nagellakjes heb ik in de kleuren "600 After Eight" en "4401 Wear My Sunglasses At Night".  Dit zijn twee mooie donkere kleuren. De highlighter heb ik in nummer 1. Deze bevat hele mooie shimmers. De kosten van onderstaande producten kan ik helaas niet meer terugvinden.



















 
















Als laatste ben ik langs een boekenwinkel gegaan en heb het boekje van Thijs Willekes
"So Thijs" gekocht. Hier staan leuke en handige beautytips in. Ben benieuwd of het wat is. Dit boekje kost €12,95.




















De volgende producten heb ik online gekocht bij www.hetcosmeticahuis.nl. Ik wilde heel graag een lumière oogschaduw van Make Up Studio. Deze vind ik namelijk super mooi. Dit komt omdat het je ogen heel erg oplicht. Vooral als highlighter vind ik deze prachtig! De oogschaduws zijn in bovenstaande webshop te koop en ik heb er uiteindelijk twee besteld. Ik heb gekozen voor de kleuren  "Classy Champagne" en "Ivory Gold".  De prijs per oogschaduw is  €15,90.




















Dit was mijn shoplog van vandaag. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Veel liefs, Jo

Geen opmerkingen: