Pagina's

vrijdag 18 november 2011

Versace for H&M


Gisteravond zat ik lekker rustig tv te kijken en ineens kwam het item Versace for H&M voorbij. Gister was het namelijk zover, de Versace collectie voor H&M werd gelanceerd. Honderden vrouwen (en ook mannen) stonden een paar uur in de kou te wachten totdat uiteindelijk de deuren van de H&M winkel open gingen. En dat allemaal voor deze speciale collectie van Versace. Zodra de deuren open gingen, kon het rennen en gillen beginnen. Een uur later, kwamen de mensen helemaal blij en tevreden naar buiten met overvolle tassen. Wow, dat moet wel een hele mooie en bijzondere collectie zijn.

Nou, daar zijn de meningen nog flink over verdeeld. De één vindt de collectie afschuwelijk en de ander
vindt het heel mooi. Zelf vind ik de collectie niet mooi. Het is totaal niet mijn smaak. Naar mijn mening is het allemaal een tikkeltje ordi. Ik vind de kleding te kleurrijk en de print te druk. Toch staat er een hele rij met mensen buiten in de kou te wachten om als eerste een echte Versace te scoren. Hoe kan dat dan? Waarschijnlijk zullen er veel mensen op de naam af komen. Wie wil er nou niet een echte Versace? Dat klinkt natuurlijk hartstikke leuk. Het staat ergens voor. Maar uiteraard heeft ieder zijn eigen smaak, dus misschien vinden andere mensen de collectie wel mooi. Wat vindt jij ervan? Oordeel zelf:








Zoals je kan zien is de collectie erg kleurrijk. Hier moet je echt van houden. Zelf vind ik kleuren wel mooi, maar het mag van mij iets minder opzichtig. Op dit moment draag ik vooral beige en bruintinten. Dat vind ik heel erg mooi. Als ik toch iets zou moeten kiezen uit de collectie, zou ik gaan voor het rode jurkje. Die spreekt mij het meeste aan. Ik ben erg benieuwd wat jullie van de collectie vinden. Let me know!

Geen opmerkingen: