Pagina's

zondag 20 november 2011

Wenkbrauwen perfectioneren met Anastasia


Wat een mooie ooglook helemaal af kan maken, zijn mooie verzorgde wenkbrauwen. Toch worden wenkbrauwen vaak vergeten. Zelf vind ik het erg zonde als meiden een hele mooie ooglook hebben gecreëerd, maar daarbij niet de wenkbrauwen doen. De look ziet er naar mijn idee dan net wat onverzorgder uit.

Er zijn veel verschillende manieren om wenkbrauwen te perfectioneren. Er bestaan wenkbrauwpotloden, poeders, maar het kan ook in een vorm van permanente make-up. Zelf geef ik de voorkeur aan een poeder. Dat vind ik er heel mooi en natuurlijk uit zien.
Om mijn wenkbrauwen te perfectioneren gebruik ik de producten van Anastasia. Ik maakte kennis met deze producten via de Douglas. Ik was op zoek naar een mooie wenkbrauwpoeder en de verkoopster raadde mij de poeder van Anastasia aan. Sindsdien wil ik niet anders meer. Ik vind het heel makkelijk in gebruik en mijn wenkbrauwen zien er natuurlijk en verzorgd uit.

Ik gebruik een sjabloon, een kwastje en een poeder. Deze producten heb ik los van elkaar gekocht. De poeder heb ik in de kleur Ash Blonde. Dit is precies de goede kleur. Er zitten altijd 2 kleuren in het doosje. Een lichte en een donkerdere. Ik gebruik de lichte voor de uiteindes van mijn wenkbrauwen en de donkerdere voor de binnenkant van mijn wenkbrauwen.




Uiteraard is het ook mogelijk om een browkit te kopen. Dit is een tasje met daarin alle producten die nodig zijn om mooie wenkbrauwen te creëren.

Vandaag zal ik jullie uitleggen hoe ik mijn wenkbrauwen doe.
Om te beginnen kam ik altijd mijn wenkbrauwen omhoog met het kwastje van Anastasia.


Op deze manier komt de vorm goed naar voren. Vervolgens leg ik het sjabloon op mijn wenkbrauw (deze krijg je in vier verschillende maten). Op het sjabloon staat duidelijk uitgelegd hoe je het kan neerleggen om de juiste vorm wenkbrauw te creëren.


Vervolgens gebruik ik een kwastje om de poeder aan te brengen. Dit doe ik  door het sjabloon in te kleuren. In principe is de vorm van mijn wenkbrauw nu bepaald en zit de kleur er goed op. Toch ben ik meestal daarna nog niet helemaal tevreden en breng ik de poeder nog een keer met het kwastje aan, maar dan zonder sjabloon. Dit om de vorm nog iets mooier uit te laten komen. En dan ben ik klaar!

Uiteraard epileer ik nog mijn wenkbrauwen als er haartjes buiten vallen, maar dit hoeft niet dagelijks.
                                              
Hieronder zien jullie hoe wenkbrauwen een look af kunnen maken. Links heb ik mijn wenkbrauwen nog niet gedaan en rechts wel.


Ik hoop dat het een beetje duidelijk is voor jullie.

Graag hoor ik of jullie het leuk vinden om een tutorial te zien van de look die ik heb gemaakt. Hieronder een wat duidelijkere foto van de ooglook:


Ik hoor het graag van jullie!

Liefs, Jo

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk JO!
Als je die fotos zo naast elkaar ziet zie je goed verschil!
x Eef

Berrie zei

leuke blog heb je !
zullen we elkaar gaan volgen?
ik volg je nu alvast, ik hoop dat je me terug volgt!
xxx
www.lifeofberrie.blogspot.com