Pagina's

zaterdag 12 november 2011

Rimmel London Green with envy nagellak

Af en toe denk ik echt dat ik shopverslaafd ben. Of het nu gaat om een leuke jas, een mooie oogschaduw of een nog mooiere kleur nagellak, ik moet het altijd hebben. Kennen jullie de film "Confessions of a Shopaholic"? Nou, dat gaat natuurlijk een beetje te ver, maar ik kan mij er enigszins in vinden. Zodra ik een nieuwe kleur nagellak zie die ik nog niet heb, ren ik naar de winkel om deze te bekijken. Uhh, bekijken, deze kan ik natuurlijk niet laten liggen. Zo een mooie kleur heb ik nog niet en zal vast prachtig staan bij mijn outfit. Zo was ik vrijdag in de drogist om de BB Cream van Garnier aan te schaffen en viel mijn oog “toevallig” op de nagellak van Rimmel. Wauw, wat een stunning kleur groen. Ja, deze kon ik natuurlijk niet laten liggen. Prachtig. De kleur heb ik inmiddels dan ook in mijn bezit.




Gelukkig heb ik deze blog gestart, want dan kan ik alle mooie producten met jullie delen. De nagellak van Rimmel wil ik dan ook graag aan jullie laten zien. Het gaat om de kleur “Green with envy”.



Het is een groene metallic kleur die heel erg glanst. Persoonlijk vind ik dit erg mooi. Zelf heb ik inmiddels al veel kleuren nagellak, maar deze groene kleur had ik nog niet in mijn collectie. Ik ben er super blij mee. De nagellak bevat een breed kwastje wat het makkelijk maakt om de lak aan te brengen. De beste dekking krijg je na het aanbrengen van twee laagjes. Dat is ook op de foto's te zien. Daarnaast droogt de nagellak snel en blijft deze ongeveer vier tot vijf dagen mooi zitten.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kleur vinden. Let me know!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie kleur!

Brechtje zei

Wauw, het is inderdaad een erg mooie kleur. Die zou ik ook niet kunnen laten liggen, haha! Leuke blog heb je! :)