Pagina's

donderdag 10 november 2011

Sabon Patchouli Lavender Vanilla Hand Cream

Één van de lekkerste producten om te gebruiken in de herfst en in de winter, vind ik een hydraterende handcrème. Natuurlijk is het altijd belangrijk om je handen goed te verzorgen, maar ik merk dat mijn handen met het koude weer een stuk droger aanvoelen. Vreselijk vind dat. Daarom gebruik ik altijd een verzorgende handcrème. Voorheen gebruikte ik altijd de handcrème van Rituals, Ginkgo's Secret. Een heerlijke zachte crème met een lekkere frisse geur. Dit is nog steeds een favoriet van mij, maar wat ik nu heb ontdekt is de handcrème van Sabon. Deze crème kende ik nog niet, maar een vriendin deed mij deze vorige week cadeau. Wow! Wat een heerlijke geur. Zo lekker. Ik weet het zeker, dit is nu mijn absolute favoriet.




Het gaat om de Sabon Patchouli Lavender Vanilla Hand Cream. Om te beginnen ziet de verpakking er heel mooi en elegant uit. De tube is verpakt in een kartonnen doosje met streepjes. Ik vind dit er heel chique uit zien. De Cream zelf is verpakt in een gouden tube met daarop een etiket met de naam erop. Heel simpel, maar precies goed. De inhoud van de tube is 50 ml.

De eerste keer dat ik de crème gebruikte, viel mij meteen de heerlijke geur op. Het is zo een lekkere en aparte geur. Je ruikt echt een beetje Lavender en vanille door elkaar heen. Ik ben helaas niet zo goed in het beschrijven van geuren, maar ik merk dat de Lavender overheerst. De crème voelt super zacht aan en trekt heel snel in. In tegenstelling tot veel andere crèmes laat deze geen vettig laagje achter. Je handen voelen direct gevoed en zacht aan. Ook heb je maar een klein beetje nodig. Hierdoor zal je erg lang doen met deze Hand Cream. Ik ben helemaal verslaafd aan de crème en gebruik het ook meerdere keren op een dag. Heerlijk!

Sabon staat erom bekend dat zij goede producten gebruiken die ook geschikt zijn voor de gevoelige huid. De Hand Cream is gebaseerd op natuurlijke ingrediënten en is geschikt voor alle huidtypen. De prijs van de crème is € 11,95 voor 50 ml , maar op dit moment is er een aanbieding van €7,95 voor 50 ml.

Ik wilde mijn mening graag met jullie delen en ik ben benieuwd wat jullie van de Hand Cream vinden. Let me know! 

Geen opmerkingen: